Torsdag

Idag är det torsdag och jag är lycklig!

Det var länge sedan jag kände mig så här lycklig, konstigt men så är det. 
På min ask är det folk som skrivit en del spydiga kommentarer som "Redan ny kille?" Osv.. 
Det får mig att låta som att jag är värsta playern enligt mig. 
Dock förstår jag inte hur man kan tycka det, jag har aldrig i hela mitt liv playat nån och skulle aldrig göra det heller. 
Jag är inte en sådan person. 
Jag bryr mig om människor och skulle aldrig såra någon medvetet. 
Det här är en helt annan sak. 
Jag blir inte tillsammans med en människa bara för att ha. 
Som ni kanske märkt har jag bara haft långa förhållanden och just för att jag bryr mig. 
Känner att jag vill förklara mig eftersom inte så många verkar förstå skillnaden. 
Dem enda jag bryr mig om vad dem tycker är min familj och vänner. 
Resten är inte viktig. 
Så är dem okej med mina val, så är allt okej. 
Ingen annan kan påverka mina känslor eller val för dem är betydelselösa ändå för er som egentligen inte bryr er, som bara försöker få mig att ha dåligt samvete. 
 
Men tänk er själva: 
Ni blir så där tok/galet/sjukt kär i en person och ni har aldrig känt på det viset förut. 
Om ni då har den otroliga turen att personen känner likadant för er, skulle inte ni då ta chansen? 
Kanske den enda chansen som verkligen kan leda till någon framtid? 
 
Jag är i alla fall övertygad om att vem det än skulle hända så skulle den persnonen gjort exakt det jag gjort. 
 
Jag är lycklig och enlegt mig är det det enda som räkans när det gäller mina val. 
Jag menar, vem skadar det? 
Jag vill inte för allt i världen såra någon men det tror jag inte heller att jag gör. 
Så ja, det har gått fort, men jag skulle inte vilja ta tillbaka min bestämmelse en enda sekund. 
För nu, nu är livet precis som jag vill att det ska va! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0