Förlåt Julia

Nu är det så att Julia bett mig bli bättre... 

...bättre på att blogga för det är jag urusel på och varit det under en lång tid.
Men nu Julia, nu lovar jag dig att jag ska bli bättre. 
Så minst ett inlägg per dag! 
:* 
 
I helgen har Mathilde (min kusin) och Anette (min moster) varit hos oss. 
Det har varit jättemysigt och vi har packat massor!! 
Vi var också på Brustna vingar vilket va jättekul att få se! 
SÅ DUKTIGA ALLIHOPA!!! 
 
I morse åkte dem hem och på förmiddagen åkte jag och syrran in till skolan. 
Jag fotade henne till två fotouppgifter och dem blev skiiiitbra :) så tack för det bästa syster! <3 
 
Nu ska jag redigera lite bilder och se hur det går. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0