Sol, vind och vatten

Eftermiddag
 

Sitter på sängen i mitt rum, nyss hemkommen från Peter. 
Tittar ut och ser hur det blåser på sjön. Jag vill gå ut för solen skiner ju. 
Men jag tror jag stannar inne och pluggar lite i stället.
 
Snart kommer Erica och då ska vi titta på lite bröllopsbilder och sen hoppas jag på lite fika. 
 
Senare ska jag dra mig in till stan och gymma med Alice och efter det blir det bio, med familjen faktiskt. 
 
På tal om att gymma... Efter idag har jag tränat fyra gånger denna veckan och så hoppas jag det fortsätter. 
Jag hade glömt hur kul det var att gå till gymmet. 
Jag vet hur jag brukar vara. Jag intalar mig att vekligen börja träna på riktigt och hålla det. 
Men...
Det händer aldrig. I vintras var jag ganska duktig med träningen men det rann ut i sanden när sommaren närmade sig. 
Jag förstår inte att det ska vara så svårt att ta sig för... 
Nu i alla fall har jag bestämt mig för att jag SKA träna helst 4 gånger i veckan men i alla fall 3 gånger. Fyra gånger kan bli svårt att hinna med, speciellt när vintern kommer då jag är skidtränare. 
Men tre gånger i veckan i någon form av träning SKA det bli!!! 
 
Nu lite om helgen. 
Varit hos Peter hela helgen och bara tagit det lugnt, lite för lugnt. Nu är jag rastlös i stället för trött. 
 
Hörs senare, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0