Fredaaaag!

Åh, det är fredag
Äntligen lite vila i helgen. Drog ju på mig en muskelinflamation och en förkylning i veckan. Inflamationen är i princip borta men förkylningen sitter fortfarande i. 
Lite trött av det så det blir ju lite svårt att koncentrera sig i skolan osv. 
Men jag lever iaf.. 
Första helgen på flera månader som jag inte har någonting inbokat och det känns ganska skönt. Blir nog att plugga och fixa lite hemma. Kanske hittar på något med mina tjejer om de kan. 
 
Petter är ju i flen så honom ser jag inte röken av. Känns konstigt att inte träffa honom i helgen men ganska skönt också, man får inte ses för ofta säger alla. Fast jo... det får man visst! ;) Jag längtar efter dig, hoppas vi ses nästa vecka och så! 
Inga pengar för tillfället så kan inte hitta på något att göra som kostar pengar. Men vill någon ses så är det bara att höra av sig! 
Ha en bra fredag alla så kanske jag uppdaterar senare idag! 
Puss! 
*En liten fin bild på mig och Tuffs*
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0