Wake up!

Vissa växer aldrig upp.
Det är tydligt det. 
 
Hur kunde vi vara så blinda? 
Allt de hemska, onda och omogna saker de höll på med. 
Hur kunde vi bara missa det? 
 
Jag skäms när jag ser idag, på facebook och på instragram, hur de fortfararande lever i sin saga och jag undrar varje gång jag ser dessa bilder och videor om det någonsin kommer att hända..
Kommer de någonsin att vakna upp ur den drömmen. Nu och några år tillbaka har det varit deras dröm men kanske, om en lång tid, kommer de vakna upp och inse att det hela tiden var en mardröm de levde i och vi var en del av den. 
 
Som tur var fick vi varsin chans att ta oss ur det och det är jag evigt tacksam för. 
Jag hoppas för allas skull att deras mardröm är över snart och att då även dem kan gå vidare... 
För jag är trött på att bli påmind hela tiden. 
 
Vi är så mycket starkare nu, tillsammans, och vi har gjort det här, tillsammans.
 
Vi som vaknat, VI ÄR STARKA!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

JAG ÄR SÅ GLAD ATT JAG HAR DIG!
JAG
ÄLSKAR
DIG
<3

Svar: JAG ÄLSKAR DIG OCKSÅ SIS! <3
Moa Svärdström

2013-09-09 @ 23:21:56
URL: http://ebbavikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0