Varför just jag?

Åkte ut till backen för att träna slalom idag igen. Vill komma igång och bli lika bra som jag va innan jag la av för två år sedan. Jag trodde faktiskt inte man la av sig såhär fort men hade tydligen fel. Jag åker fortfarande friåkning likadant men i banan är det stor skilldnad. I ett av åken fick jag felskär så höll på att köra in i en käpp. Var tvungen att tväärbromsa och just då högg det till i höften. Jag har problem med mina höfter och har haft det sedan fyra år tillbaka så jag är relativt trött på det. Nu är det svullet och jag går som en anka... 
 
Här kommer iaf en bild från när jag står och larvar mig i liften. Bakom mig ser ni min fina pojjkvän ^^Ingen vacker bild men ville lägga ut något iaf. Godnatt sov gott, för det ska jag! ....ska iaf försöka sova gott.... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0