I fotostudion!

Åh vad ajg älskar min underbara klass! Kunde inte valt en bättre linje heller! Tänk att jag hade den turen! Åh, jag älskar allt vi gör för vi har jämt så kul och klassen är bara så jävla bäst!! 
Idag var halva klassen i fotostudion och fick prova på att fota med blixtar. Det blev jättefina bilder men det var svårt att vara seriösa eftersom vi är lite av en flumklass.. ^^Här har ni lite smakprov :) 
Här kastar jag en hatt i luften som donkar mig i huvet och just då tar någon kort.. Haha..
 
Här är några underbara människor i klassen.. Lika flummiga allihopa <3
Jag i en polismössa ;) 
Detta är polisEbba som fångar tjuvarna, Julia och mig ;) 
Min favoritbild, helt klart! Jag och min fina vän! <3
Och slutligen en bild på mig där jag har Ebbas hår. Hon står bakom mig och så har vi lagt fram hennes hår så det ska se ut som mitt! Men nu går inte det eftersom hon har klippt sig så sjukt fint det blev förresten!! 
 
Nu ska jag sova för jag är jätte trött. Var tränare idag för 10-11 åringer vilket var jättekul :) Imorgon ska jag på dejt men skriver något på kvällen :) Godnatt<3!!
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Aaaaaw tack moa! Älskar dig! <3

Svar: <3
Moa Svärdström

2013-01-24 @ 23:09:32
URL: http://ebbavikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0