Träning

Nu har jag satt igång med träningen ordentligt igen och det känns jättebra. 

Jag skulle aldrig träna för någon annans skull utan för min egen. Bara för min egen! 
Träningen gör mig gladare, piggare och jag koncentrerar mig bättre. Sen äter jag mycket mer när jag tränar också och det är ju bra :) 

Detta är två bilder jag tog idag efter magträning med Alice. Tänkte lägga upp bilder idag och sedan om ett halvår och se vad/om det hänt något! 

Jag är faktiskt riktigt förvånad och märkte att jag inte tagit några bilder på resultatet på ett bra tag! Haha så kan det va! 
Hade ju liksom till och med fått lite ryggmuskler som jag inte trodde var möjligt med mig. Hahaha
Nu ska jag fortsätta kämpa för att må bra! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0