Perfektion <3

Bästa helgen på väldigt väldigt länge!

Helgen har varit helt perfekt och jag känner mig..  ja, lycklig. 
 
I fredags åkte jag och mamma in till stan för att ja och Ebba skulle hjälpa tilda med en fotografering. 
Efter det åkte vi och fikade och efter ett antal ärenden på stan åkte vi hem. 
 
Vi spelade kort kollade film och myste! 
Va så himla mysigt!!! 
Älskar dig Bebba! 
 
I lördags gjorde vi oss i ordning och sen kom alla gäster och det blev fest. 
 
Massa SKOJ! 
 
Dagen har tillbringats med Jens och film och bara slappat! 
Mys det med!! 
 
Här är lite bilder från helgen: 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bebba

JAG ÄLSKAR DIG BEBE! <3

2014-01-22 @ 10:10:23
URL: http://haaakunamatata.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0