Bekymrad

Ja bekymrad är vad jag blir när ja sitter uppe på nätterna för länge...

Varför vet jag inte. 
Kan vara för att det är så tyst eller för att jag inte har tid att tänka så mycket på dan... 
Vem vet? Inte jag i alla fall. 
 
Jag är väl glad nu? Lycklig? Förväntansfull? Nöjd? 
Varför bekymrar jag mig då så mycket? 
 
Orolig för vad folk ska tycka och tänka om mig. 
Men varför? Mina beslut mitt liv, är det inte så? 
 
Kan ja inte för en gångs skull bara leva livet och känna att allt är bra?
För det är ju faktiiskt så det är nu. 
 
Jo det är vad jag ska göra. 
Nu har jag bestämt mig för att ta tag i min självkänsla och göra mig starkare. 
Igen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0