Alla hjärtans dag

Glad alla hjärtans dag! <3

Åh det är den mest kärleksfulla dagen på hela året och den började jag med att fira med världens bästa vänner! Ni är så underbara vet inte vad jag skulle göra utan er!
Älskar er <3 
 
 
 
Efter skolan åkte jag och Jens och handlade lite gott till kvällen på Specce. Efter det drog vi hem till honom och fikade. 
Vi hade sagt att vi inte skulle köpa nåt till varandra för att det räcker med att vi får vara med varandra. 
Men så sprang han plötsligt upp och sen kom han ner med en hjärtformad ask fylld med choklad. Han hade köpt ett kort också.
Du är världens bästa pojkvän är så otrolgt lycklig med dig! <3 
 
Jag kan nog inte bli mycket lyckligare nu. 
Jag har ju allt! 
Världens bästa pojkvän, världens bästa familj och vänner! 
Fler bilder kommer upp i morgon eller under kvällen! 
Glad alla hjärtans dag! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0