Mina tjejer!

Igår åkte jag hem till Ebba hos hennes mamma för att invänta alla andra. När alla kommit blev det sminkning och byte av kläder. För en musikvideo skulle spelas in. Och det gjorde vi också. Har inte haft såhär roligt på länge och att skratta så mycket att man shippar efter luft, det händer inte så ofta. Jag är såå lycklig att jag har er tjejer! Efter ca. tre timmars inspelning var det dags för Julia N att träna ett pass på gymmet så då passade vi andra på att käka varsin burgare på donken. När hon gymmat klart blev det pizza i stadsparken och sen ytterligare någon timmes inspelning i össregn. På kvällen satte vi oss alla i Ebbas stora soffa under filtar och tittade på film. MYS!När vi vaknade i morse gick vi och köpte god frukost som vi sen dukade upp och smaskade i oss. Efter det blev det MER INSPELNING! På stan. Efter det åkte Vallaflickorna hem och jag, Megan och Ebba fikade på Sultans. Bästa studiedagen jag haft!
Skuts hem från stan med pappa och sen kvällsmat som mor och jag gjorde. När hon åkte för att jobba natt sjönk pappa och jag ner framför tv:n för att se Idol. Då blev det även bullar och mjölk som grannen snällt kom hit med. MUMMA!TACK ALLA MEDVERKANDE FÖR EN UNDERBAR HELG! Och förresten!!! Jag och min prins har nio månader idag. Inte något vi firar men är alltid kul när det är den 16e :) Nu lite PPL sen SOOOOOVA! Godnatt Sverige...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0