Killerweek

Killerweek och jag är död. 
Jag som skulle vinna. 
Nöhöööööö... 
Gråt. 
Sen dog Ebba också. 
Då blev det inte lika ensamt längre! 
Wihoooo...
 
Näst sista lektionen nu och vi har grupparbete. Min grupp ska skriva om Renässansen och det är munlig redovisning på tisdag och jag är redan klar! 
Mohaha...
Nu när jag sitter här och inte har något att göra känner jag hur huvudvärken trycker i huvet igen. Jävla nacke rent ut sagt! Usch! Jag vill vara normal på den fronten!
Iaf.. När skolan är slut ska Alice och jag ta oss till gymmet för att köra lite kondition och styrka. 
Vet dock inte hur det kommer gå med huvuverken men aja.. 
När jag kommer hem ska jag duscha, ta en ipren och lägga mig i min säng och bara lata mig så kanske huvudvärken försvinner...
I helgen vet jag inte vad som händer riktigt men känner för att kanske åka till Norrköping eller Örebro och gå på stan. Jag är också väldigt sugen på mina PRIMEBOOTS SOM JAG SKA FÅÅÅÅÅÅ! 
Lyckligast i världen!! 
Nu ska jag ta och checka lite bloggar, kolla igenom mitt skrivande om renässansen och sen tror jag vi slutar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0