Alice!

Idag fyller min underbara bästa vän Alice Mokvist 16 år! 
Vi har känt varandra sen vi var små och bodde grannar. 
Jag har alltid känt att du varit som min syster, vi lekte jämt när vi var små och vi var verkligen varje dag. 
Du var ett och jag var två, då lärde vi känna varandra.
En lång tid sen.
Du flyttade från gården till stan och vi tappade lite kontakt som vi tog upp efter något år igen. 
Nu är vi tajtare än vi någonsin varit! 
GRATTIS, JAG ÄLSKAR DIG BÄSTA!!! 
Ha det bäst idag! 
<3

Kommentarer
Postat av: Alice

LOVE YOU <3

2013-09-13 @ 11:43:23
Postat av: Lena Svärdström

Känns som igår! Ni är bara lite mindre fräkniga och rödhåriga än då :-)
Grattis lilla Alice!

Svar: Ja det känns inte direkt som att det var så länge sedan. Längtar tillbaka!
Moa Svärdström

2013-09-17 @ 10:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0