Älskade kusiner

Så underbart det är att åka ner en helg till släkten och bara få vara. 
Prata om saker man bara kan till kusiner. 
Skratta till saker bara kusinerna förstår. 
Bara vara.
Det är en sak jag uppskattar såå mycket med att ha en sådan underbar släkt! Ni är så mysiga och jag önskar varje minut att vi inte bodde så långt bort ifrån varandra. 
Katrineholm kan gärna få flytta lite närmre Göteborg asså! 
Denna helg bodde vi ju som sagt hos mina kusiner Mathilde och David och min moster Anette och Jacob. 
Mathilde bad mig sminka henne till festen och så fixade jag hennes hår också. 
Bev sååå fint! 
Jag har inte frågat henne om jag får lägga upp bild på henne på min blogg men eftersoom hon är så otroligt fin tror jag inte det gör så speciellt mycket ;) 
Min sockersöta kusin :* 
Tack för helgen gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0