Nu börjar bloggandet igen!

Ja nu är det såhär att bloggandet börjar igen och nu ska det vara minst ett inlägg per dag det lovar jag er! Vi börjar väl med att berätta allt som hänt de senaste veckorna. 
Jag har fyllt år. 
17 år. 
Jag är stor nu! 
Jag har även gjort två kuddar till min säng som det kommer upp en video på ikväll så håll utkik ;) 
Det har varit fars dag och då firade syrran och jag pappa med mat och efterrätt.
mums! 
aa! 
Just nu är det mycket plugg så mm jaa neej jag är trött mm.. 
 
Hmmmmm vad har mer hänt? 
Jo! Jag och mamma har börjat gjort fina smycken så för hoppningsvis kommer jag och min kusin tillsammans starta någon slags hemsida eller blogg där vi kommer sälja saker.
Mer kan jag inte säga om detta :)
 
På fredag fyller min lilla fina pojkvän 19 år så då bär det av hem till honom och hans familj för firade med TÅRTA!
..jag hoppas det blir tårta i alla fall
o.O 
Bla bla bla usch vilket supertråkigt inlägg. Nu slutar jag blogga och publicerar detta så ska ni snart få se min film om hur jag gjorde mina kuddar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0