Hej förkylning

 
Jahopp.. inte nog med att jag fick en muskelinflamation i söndags.. ska såklart åka på en riktigt härlig förkylng också :) Vi kör väl allt på samma gång och får det överstökat tänkte jag.
 
Nå, till livet då. Pojkvännen är på intensivkurs i Flen så honom ser jag inte röken av på ev vecka och det är ju synd. Men det gör egentligen inte så mycket då han för hoppningsvis kommer hem med teorin avklarad och bara uppkörningen kvar veckan där på. Jag vill ju ut och glida du, så han får faktiskt ta sig i kragen nu ...eller, ja det är  ju preis det han gjort.. 
 
Idag var jag, Megan, Ebba, Julia H, Julia N, Emma och Alice på äventyr i lilla Katrineholm. Vi fick i uppdrag att filma och fota de äldres stora evenemang (som jag för tillfället glömt namnet på men det poppar väl upp snart). Jag älskade att se deras energi när det blev lite allsång. Alla började gunga från ena sidan till den andra och sjöng för glatta livet. Det var härligt att se! 
 
Subway blev det senare med mamma. Efter det körde jag hem, går faktiskt väldigt bra att köra nu (dvs så länge jag inte blir stressad ) 
 
Nu är det så att jag sitter i soffan och känner hur ögonlocken håller på att slå igen så det blir nog lite te, en macka och sedan sängen med en bra film :)  
Nu kom också mina tre vilda galningar till hundar upphoppande bredvid mig i soffan så först blev det lite mys med dem! 
 
Ha en underbar kväll alla jag tycker om! ;) 
EEEEEEEY SEXI LADY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0