Vad skulle jag göra utan dig!

DU BETYDER ALLT! 
Bilden är inte bara en fin bild. Den beskriver ganska mycket. Den tydliga bilden som är längst fram, visar hans riktiga jag. Hans äkta leende, hans värmande blick och hans närhet. 
Den oskarpa bilden är den personen han är när han inte är med mig. Då finns han inom mig och över allt. Han är oskarp för att jag då inte kan se honom med ögonen, men inte osynlig för så fort jag blundar ser jag honom.
Han är beskyddande, nästan som en ängel. 
Och båda bilderna ihop beskriver totalen. Även om du fryser (som du gör på bilden) så sprider du värme omkring dig. Du finns alltid där, även om det är psykiskt eller pfysiskt. 
Jag älskar dig för det! 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0