Trött ikväll!

Jag har inte orkat blogga så mycket idag, har varit ganska upptagen. Skolan sen hem och äta. Iväg på träningen sen hem och dänka lakan och duscha. NU ligger jag äntligen i sängen och kan pusta ut. Jag är verkligen trött!
Dagen har varit bra och jag har faktiskt lärt mig endel saker. Backen va helt perfekt och underlaget lika så. Gick väl okej på träningen och på torsdag hoppar jag in som tränare för 10-11-åringar.  
 
Imorgon blir en tidig morgon men slutar vid två så det blir en kort dag. Efter skolan blir det gymmet som jag lyckats klämma in en tid till. Uppdaterar mer om morgondagen imorgon. 
 
Nu ska jag kolla fb en sista gång för dagen, smsa pojkvännen och sen SOVA! åååhhh!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0