TISDAG

Ojojoj! Jag måste bara berätta! Skolan var helt som vanligt så det finns inte så mycket att berätta om det. 
Men kväll var det slalomträning i Båsenberga. Jag har inte åkt bana på två år så jag tänkta att "det får gå som det går". Jag åkte första åket ganska lugnt och det gick bra. Sen öste jag på mer och mer och i slutet gick det faktiskt jävligt bra om jag får säga det själv. Ha ha. 
 
När jag skulle åka sista åket i banan utmanade pojkvännen mig att tävla. Det gick jag med på. Vi körde paralellslalom och för dem som inte vet vad det är så sätter man två likadana banor bredvid varandra så man kan tävla mot varandra. Jag tog banan längt till höger och Peter tog den till vänster. Daniel räknade ner oss och så körde vi. Jag hörde honom strax bakom mig hela vägen så jag var alltså först! FÖRE PETER! I branten körde vi ur vid samma käpp så ingen av oss fullföljde åket men jag låg först hela vägen så JAG VAAAAAANN! Ska jag vara ärlig så blev han nog lite sur ;) Ha ha men jag älskar dig ändå hjärtat! 
 
NU SKA JAG REDAN SOVA SÅ SÄGER GODNATT! HÖRS IMORGON! PUSS! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Peter Larsson

Moa du glömde skriva att du hade en käpps för språng innan jag startade puss :*<3

Svar: Det hade jag inte alls, du startade samtidigt sluta nu!! :o :-* <3 Pussss
Moa Svärdström

2013-01-15 @ 22:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0