Skidor

Idag var jag i backen med min kusin, hennes man och mina kusinbarn. Jag lärde mitt ena kusinbarn att åka skidor, det var hans första gång men han var såå duktig och lärde sig jättefort. Vi grillade korv och hade det mycigt. Träffade Peter där, vilket var planerat. När de andra åkte hem stannade Peter och jag och åkte en stund till. Han hoppade och jag tittade mest på.
Här kommer lite fina bilder från dagen!
Här är en väldigt fin bild på mitt lilla hjärtaa!! <3
Mu är vi hemma hos Peter och bara tar det lugnt och ska titta på film. Imorgon blir det ännu mer skidor och då bär det av mot Eskilstuna där det är lvc kval och sörmlands kuppen. Jag ska dock inte vara med och tävla men får stå och heja på alla andra! Det blir en tidig morgon så säger Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0