Skidor, familj, pojkvän & frukost...

Finns det något bättre?
 
Igår åkte jag, mamma och syster ut till Båsenberga och åkte längd. Vi tror det blev ungefär en mil vilket jag är riktigt stolt över. Jag ramlade bara tre gånger och der var enligt mig ganska bra! ;) 
När vi åkt klart satte vi oss i värmestugan och mumsade på varsin panpizza och coca cola.
Efter det åkte vi hem då Peter var med. När vi kom hem tittade vi på film och duschade. Mamma gjorde trerätters som vi njöt av till ännu en film. 
 
Vi la oss ganska tidigt för vi var trötta. Så vi kollade på ännu en film. Vi somnade ganska skapligt och imorse när vi vaknade kom mamma in med frukost på sängen. Finns det något bättre? Nej tror inte det! Min mamma är världens bästa. 
Nu när älsklingen åkt hem ska jag göra mig i ordning för dagen och gå ut och fota lite :) 
 
Tack för en jättemysig helg, mamma, Peter och Erica <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0