♥ Love ♥

Halvsitter i sängen och försöker plugga. Hur sannorlikt är det att på en vecka lära sig över 300 glosor, en text utantill + att läsa en massa påståenden. Och allt detta på engelska.. Jag har redan svårt för engeska och detta gör ju inte saken roligare. Men men, pluggade matte och historia också och det gick iaf bra. 
 
Måsta bara lägga upp en bild från i lördags på min fina pojkvän! Du är helt underbar. Kan fortfarade inte förstå att du är min, det känns overkligt. Förhoppningsvis kommer han hit på fredag och då ska vi ha filmkväll hade jag tänkt mig. Helgen som var var ju inte direkt lugn även om den var rolig. Så denna helg tänker jag bara ta det lugnt och inte stressa. För denna helgen har gett ig en huvudverk jag inte vill drass med. 
 
Nu ska jag se om pappa är klar med maten för jag är hungrig. Godnatt på er alla! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0