Långt hår, borta!

Efter skolan var jag på gymmet vilket kändes jätteskönt! Från att varit där tre gånger i veckan till att inte varit där på en hel månad så var det verkligen dags nu. La på 5-10 kg extra på varje maskin så jag kunde känna mig riktigt stolt efter, och det gjorde jag.
 
Mamma kom och hämtade mig när jag gymmat klart och vi åkte då ner på stan till Hud & Hår där vi beställde ansiktsbehandling till oss båda två. Efter det gick vi till Subway och åt varsin macka som fort slank ner. Jag behövde boka tid för klippning för min lugg var så lång att den var nedanför ögonen, vilket var ganska störande. Vi gick in på Heaven or Hell och fråga min frisör när hon hade någon ledig tid. Den första var i början av mars och så lång tid kunde jag bara inte vänta. så just när vi funderade på att gå till någon annan frisörsalong fråga min frisör om jag inte hade tid just nu. Så jag lutade mig tillbaka i den sköna skinfotöljen när Maria klippte mitt hår och lugg. 
 
Här kommer en före och en efterbild:
 
Tidigare ikväll gjorde mamma och jag en riktigt god middag tillsammans. 
Kött, potatis, gräddsås, gelé, sparris, gurka m.m. Helt klart en av mina favoriträtter! 
 
Med det relativt långa inlägget säger jag godnatt! Imorgon ska jag och mina föräldrar gå på körkurs så jag får övningsköra med dem. Fyller ganska sent och detta var den tidigaste tid dem hade så jag får vara glad ändå :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0