Hej, hej

Dagen har varit helt okej! I morse bjöd pappa mig på frukost och vi tittade på slalomen-herrar första åket. Efter det tog jag mig ett bad och gjorde det lite mysigt för mig själv. 
Jag har också strykit några skjortor eftersom mamma erbjudit mig 500 kr om jag manglar och stryker en rejält stor hör med kläder och lakan. 
När jag åt lunch smsade min käre vän Ebba om hon fick komma en stund till ig, och det fick hon mer än gärna. 
Vi pratade om massor, skypade med Megan och Emma och hade det mysigt! Älskar dig Ebba, du betyder massor! 
Nu när Filip hämtat henne och de åkt hem, sitter jag i soffan och tittar på Forrest Gump, alltid lika bra! 
 
Ger en liten kyss via bloggen till min älskling också! :* 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Var super mysigt!!!
jag älskar dej moa! :D <3

Svar: :) <3
Moa Svärdström

2013-01-06 @ 22:04:18
URL: http://ebbavikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0