Ett leende på läpparna!

Går runt som ett fån med leendet på läpparna hela tiden ..eller det känns i alla fall så..
Är bara så lycklig nu, efter all skit jag varit med om, så känner jag mig bara så lycklig att allt äntligen löst sig för mig. Kom på mig själv när jag satt på Facebook och tittade runt lite att jag satt och log åt allt jag såg. Det är skönt att livet är bra ibland!

Nå, tillbaka till verkligheten igen. Efter skolan tog jag bussen till rese där jag träffade Alice! :) Vi gick till h&m där jag köpte två bhar. Tittade ut en snabbis då jag såg Peter gå med sin knallgula mössa. Jag ringde om sa till honom att stanna så gick vi ut och pratade en stund med honom.
Efter det tog Alice och jag en fika på Hembagarns, mums! Vi kommer nog bli feta om vi fortsätter såhär Alice ;) haha nejdå, vi är ju så smala så det är nog ingen risk ^^ Sen gick vi till Åhlens där jag shoppa lite mer!
Nu ska jag hjälpa mamma att hitta ett gott recept på någon efterrätt till på fredag. Ha det bäst alla läsare! <3

Kommentarer
Postat av: Alice

Haha det ärmtur att vi tränar!! :) ❤

Svar: Haha jaa verkligen! <3
Moa Svärdström

2013-01-31 @ 21:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0