De underbara! ♥♥♥

Vad gör man om man inte är trött och heter Moa Svärdström? Jo, man skriver. Jag älskar att skriva, där en av anledningarna jag skaffade blogg. Har egentligen inte så mycket att säga mer än att dagen har varit rolig och lärorik. Skolan var som vanligt och på eftermiddagen gick jag till mammas jobb där vi tog bilen och handlade. Sedan åkte vi till Mitt i stan och gick på handledarkurs vilket var det lärorika av dagen. Fyra timmar höll kursen på och till sist blev det en aning långtråkigt, men nu ska jag igång och börja övningsköra!! :)

Kan passa på att skriva lite om de personer som betyder väldigt mycket för mig. Jag har många vänner jag tycker otroligt mycket om, men om jag ska välja några av de som betyder allra allra mest så är det dessa:

Peter, min underbara, fina pojkvän. Som många vet så var vi tillsammans för ca 3 år sedan när jag gick i sjuan, men efter en lång tid rann det ut i sanden. Du och jag var innan dess bra vänner sen vi var relativt små. Vi har åkt skidor ihop och det var så vi lärde känna varandra. Det är en ren dröm att få vara tillsammans med dig igen, jag älskar dig verkligen och det känns underbart att du vill vara min igen. Du har fått mitt liv att ändra sig från botten till toppen och det är jag dig evigt tacksam för! Jag älskar dig! ♥♥♥

Lina, min allra, allra, bästaste vän! Jag älskar dig. Du har alltid funnits där för mig i alla lägen och du är den som verkligen fått mig fortsätta kämpa, vad det än gäller. Vi har så kul ihop och vi kan varandra utantill. Det är så kul när alla kompisar bara står och stirrar på oss när vi bara säger halva meningar, halva ord och bara gör viftningar med händerna. Vi förstår ändå vad den andre menar! Jag kommer aldrig hitta någon såhär bra vän som verkligen förstår sig på hela mig och som gör mig så glad och full av hopp som du Lina! Du är som min syster och jag älskar dig, nu och för alltid! ♥♥♥

Erica, min älskade syster. Du finns också alltid där för mig. Alla bra råd du ger mig alla tips och vägledning har fått mig bli en bra människa med ett relativt bra självförtroende. Jag ser upp till dig till 100 procent Erica. Du är min finaste förebild och jag önskar jag blir som dig. Även fast du är nio år äldre så har vi alltid kul ihop, man märker knappt åldersskillnaden för när vi umgås så är vi bara systrar. Du är den bästa systern jag någonsin kunde tänka mig och jag älskar dig! Jag är inte bra på att visa känslor så mitt sätt att beskriva saker blir att skriva ner det. Du betyder otroligt mycket syster! ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Lina

Älskar dig bästavän!
Best friend forever. Never apart, maybe at distance, but never at heart!

Svar: Exakt ! <3
Moa Svärdström

2013-01-11 @ 22:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0