Why is it so hard for you to understand?

 

Du vill att jag ska få spel
Varenda gång du medvetet gör nånting fel, men ey
Rör det mig? Gör din grej
Hör du mig? Gör din grej
Jag hoppas att du kommer fatta nu
När du får det serverat till dig, nej!

Jag har nått den punkten då jag skiter i allt
Du springer runt på stan i kväll, för du vill inte sova själv, nej!
Att du ligger med nån annan betyder ingenting alls
Och du kan göra vad du vill, för du betyder ingenting, nej!

Du skrev häromdan att du saknade mig
Att det känns lite tomt i din säng (okej)
Men jag hörde av folk att du hatar mig
Och därför undrar jag lite hur du tänkt

När du ringer med spriten i blodet och tio miljoner
Förklaringar till varför jag borde ta dig tillbaks
Snälla vakna min vän
Du måste förstå att du får klara dig själv

Gapar och skriker, det handlar om
Att du vill skapa rubriker, du svamlar om
Att du har saknat den tiden, då allt var soft
Du vill tillbaks men du skiter i samförstånd



But Oooh, this time I'm telling you, I'm telling you
We are never ever ever getting back together
We are never ever ever getting back together
You go talk to your friends talk
To my friends talk to me
But we are never ever ever ever getting back together
 


You have to understand that it is over, now and for ever! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0