Utsövd!

Sovit bra inatt utan några otäcka mardrömmar och månen som väcker mig. Så nu känner jag mig utsövd. Skönt. 
Jag är nu i skolan och sitter och pratar med pappa i telefonen och väntar på att alla ska komma så man har någon att vara med. Börjar inte för ens 09.50 så jaa.. 
 
Fått nackspärr också så livet är väl inte helt perfekt just nu, fysiskt alltså. Glad att jag klarar av att gå hela dagarna i skolan så jag inte måste åka hem och sova. Hoppas på tid nu för att kolla upp mitt järnvärde så det kan bli bra nån jävla gång. 
 
Jag mår ju bra psykiskt i alla fall så det är ju positivt. Förrutom en sak. Att jag blir bombarderad med sms från en kille jag inte vill ha med att göra. Jag har inte svarat på säkert två månader på hans sms men ändå fortsätter han. 
Det gör mig så sjukt irriterad. Speciellt att få sms mitt i natten. Om en människa inte svarar på sms på två månader så borde det ju betyda att man inte vill svara, eller? 
Ville bara få det sagt. 
 
                    Idag har jag pojkvännens sköna ganttröja på mig, för jag saknar honom mycket! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0