Helgen

Varit en helt underbar helg. I fredags skjutsade pappa mig till Peter och där åt vi tacopaj med hans familj och sen titade vi lite på film. Vi somnade tidigt för vi båda var trötta.
När vi vaknade runt tolv gick vi upp och åt frukost/lunch. Efter det fikade vi och sen kom mamma och hämtade oss. 
När vi kom hem hjälpte jag mamma att sminka henne för mamma och pappa skulle på fest på kvällen. När dom åkte kom Ebba, Megan, Jocke och Rasmus hit i Jockes epa. Vi satt och pratade n stund och när dom åkte lagade Peter och jag mat tillsammans (mysigt).
Vi satte oss och titta på Melodifestivalen men det var ingen större hit direkt så vi satte på en film (Dumpa honom!) och myste till den med lite Coca'cola. 
Efter filmen var vi trötta så då gick vi och la oss och tittade på en till film. Snart har vi nog sett var enda film... 
 
Idag tog vi det bara lugnt och myste med ännu en film ;) 18 year old virgin hette den, sämsta film jag någonsin sett. Någon som sett den? 
 
Måste bara säga att jag är så lycklig just nu. Man kan tro att jag är deppad och nere när man är med mig men det har att göra med järnvärdet och ingenting annat. Jag är världens lyckligaste för jag har den bästa familjen, de bästa vännerna och den absolut bästa pojkvännen! <3 
 
Nu ska jag sova för jag måste kravla mig upp tidigt imorgon. Puss godnatt världen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0