Dåligt samvete...

...Då har man dåligt samvete. 
 
Kan inte direkt påstå att jag är superduktig att uppdatera bloggen.
Det är ju min dagbok, tänker jag. 
Men om jag nu inte skriver i min dagbok vad händer då i mitt liv? 
Det kanske bara är så att det inte händer något? 
Fast det är inte sant. 
Börjat andra året på gymnasiet, varit tillsammans med min pojkvän i över åtta månander och min syster och hennes kille har blivit man och fru. 
GANSKA AWESOME! 
 
Så det kan inte vara en anledning till att jag skriver i min dagbok så lite. 
Så jag fick fortsätta tänka på vad det kunde vara och kom sedan på det. 
Just nu är livet gaska fullt med saker som pågår och mycket som känns ganska så osäkert. Jag menar, om lite mindre en två år går jag längre inte i skolan och vad gör jag då? 
Mycket som händer nu pch saker och tankar som pågår i min hjärna. 
 
Ibland uppfattas jag dryg, ibland arg och ibland alldeles konstigt glad. 
Ibland känner jag mig sjukt ful och vissa dagar helt okej. 
Men oftast som vem som helt. 
Bara en i mängden. 
En liten myra i den stora världen. 
 
Så ja, det är inget konkret svar men så är mitt liv just nu. 
Ganska abstrakt. 
Skolan, vänner, pojkvän och familj
Drama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0