Nu var det ett tag sedan..

...och ja, jag har endel att berätta...
 
Vet inte riktigt när mitt senaste inlägg var med tror det var efter min New York-resa. 
Dagarna rullar på och jag tar mig framåt. Nu i veckan väntar fem prov och det är inte riktigt vad jag är upplagd för då min syster ligger på sjukhus och vi är väldigt oroliga för henne! Sen jag kom hem från USA har skolan varot rätt chill och träffat endel vänner och så. I helgen var Peter här och vi hade det mysigt osv. 
 
Förra veckan var Jossan och Wahlen hemma och fikade. Vi passade på att titta på lite gamla kort från när Jossan och jag var små.. haha, det är konstigt hur mycket man förändras på så relativt kort tid. 
Just nu saknar jag att vara liten.. Inga stora problem och allt går att lösa med minsta lilla ansträngning. 
Jag saknar låg och mellanstadiets matte, nu är matten helt obegriplig och vi har prov på fredag vilket inte kommer sluta bra.
 
Jag har skaffat löshår igen eftersom jag sålt mitt gamla till Lina och ville ha nytt. Fast nu har jag ett nytt problem.. Jag vill göra slingor i mitt hår fast det lan jag ju inte då jag har löshåret i ibland -.- 
 
OCH JAAAA! JAG ÄR AVUNDSJUK PÅ MEGAN SOM ÄR I GLOBEN PÅ JUSTIN BIEBER!!! :O 
Fast jätteglad för hennes skull såklart :)
 
Nationella i svenska imorgon så kanske är bäst att sova. 
Lovar att bli bättre på bloggandet! Men det är roligare med fler läsare så tipsa gärna era vänner och länka på Facebook så är ni jättegulliga! Behöver läsare! :) 
 
Godnatt alla! :* 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0