Dålig uppdatering

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte skrivit på bloggen på länge men bestämde mig för att inte lägga ner tid på det nu när vi flyttat. 

I torsdags flyttade vi in i nya huset och vi alla trivs bra. 
Klart det känns konstigt med att till exempel bo i stan, ha grannar, gå på asfalt, saker ligger inte där dom brukar, det är litet och huset är alldeles annorlunda mot det förra. 
Vi har fått massor av hjälp att vänner och familj och det är vi jättetacksamma för. 
Jag är jättenöjd med mitt rum och det är precis så jag ville ha det så jag är inget annat än nöjd! 
 
Lite av det som hänt under den tiden jag inte bloggat: 
Jag har sminkat pojkvännen och jag måste erkänna att han ser lika bra ut i som utan smink ;) 
Jag ser dock inte lika vacker ut när han sminkade mig. Han vet att jag inte tycker det är snyggt med sådana här ögonbryn så han jävlades lite. Nii vet när folk har trekantiga eller jättetjocka som stora larver över ögonen. Många som har så nu och ja vet att det är "modernt" men jag kan inte tycka det är snyggt. Det ser ju inte direkt naturligt ut. Man har lite maskara och lite puder sen kommer två tjocka sträck mitt i ansiktet.. Nä usch det gillar jag inte. Men smaken är ju som baken och alla ska vi få ha det vi tycker är fint :) 
 
När älsklingen kom hem från kryssningen kom han med en toblerone till mig, så himla gullig tanke :* 
 
Vi har varit på IKEA också :) 
Ja det var lite av vad som hänt :) 
Nu ska jag plugga sen blir det skolan! 
Pussssssss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0