Skoldag nr 2

... av termin 2 i årskurs 2 avklarad! 
Eller nej.. så var det ju inte direkt.
För nästa vecka börjar andra terminen och då kommer jag känna mig jättestor
Nej ironi! Det är en av mina starkare sidor just nu.
 
Helt vanlig skoldag med rätt så uttråkande lektioner och en idrottslektion som jag sent kommer glömma. 
Att ha volleyboll med klassen är ingen hit men går väl an i alla fall. 
Men nej idag var det inte bara volleyboll med klassen utan ockås med byggtvåan.. 
Jag tycker inte om den sporten i vanliga fall just för att jag är så bollrädd och dålig på den sporten.. 
Tänk er då hur det var med en massa killar också.. 
 
1. Jag skämde ut mig 
2. Jag var värdelös
3. Jag gjorde mig illa i hela kroppen.
 
Inte min sport med andra ord! 
 
Dagen har för övrigt varit väldigt händelselös.. 
Fick veta av Tildas farmor att vi har över 35 000 wiews på videon och det va iaf en kul nyhet :) 
När ja kom hem gjorde mamma och jag pannkakor vilket var mysigt ^^
 
Eller JO det hände en underbar sak!! Ett nytt avsnitt av PLL (Pretty little liars) Kom ut i Sverige idag och det betyder att mitt liv känns riktigt meningsfullt igen :D 
 
Haha eller ja, det gör det ju annars också men har inte haft sån himla kämparglöd på sistone.. 
 
Men nu känner jag mig på banan igen och mår bättre än jag gjort på länge. 
 
I helgen ska jag träffa Jossan och det ska bli så sjuuuuuukt mysigt!!! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0