Gott nytt år !

Det är ett nytt år och jag känner på mig att det kommer bli ett sjukt bra år! Jag ska lägga mer tid på att träna mer än va jag gör nu. Jag ska satsa ännu mer på skolan men framför allt lägga ner mer tid på att va med mina vänner och familj! 

Vi ska ju som några redan vet, flytta till stan så får vi se hur det blir.. Spännande... 

Kvällen och natten igår va helt lyckad och jag är så tacksam för alla fina vänner! Ångrar inte en sekund av gårdagen!!! 

Idag har jag först legat hos Ebba och glott på film och mysigt! Sen blev det pizza hemma och läsa bok. 

Nu ska jag sova och tänka på alla fina minnen! 
Tack alla som gjorde mitt nyår till det bästa! ❤️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0