En sån där perfekt helg...

Denna helgen har varit fylld av kärlek, skratt och värme... 

I fredags efter skolan följde jag med Jens hem och bara tog det lugnt. 
På kvällen åt vi jättegod middag jag aldrig hade ätit förut med hans familj.
I lördags när vi vaknade åt vi frukost och kollade film, och bara hade det mysigt.
Efter några timmars filmmys gjorde jag mig i ordning för kvällens festligheter. 
Jag skulle nämligen till Julia som fyllde år i fredags och fira henne med god mat och bästa sällskapet! 
 
Jag tog bussen ner på stan och mötte upp Ebba då vi gick till Netto för att köpa lite grejer. 
Efter det gick vi till bussen i snabb takt för att att möta upp Megan och hinna till bussen innan den gick. 
Men vi hann! Haha.. 
Vi åkte till Valla och gick hem till Jullan och där doftade det mat och tända ljus. 
Jättefint dukat var det och när vi kom fick vi var sin välkomstdrink. 
SUPERGODA! 
 
 
När alla anlänt satte vi oss vid bordet och blev serverade förrätten. 
Kan säga att den vill jag bara ha här och nu! 
Jag skulle kunna leva på den helt enkelt. 
Skink och ost-paj i små formar med tomater och basilika till. 
SJUKANS GOTT!!! 
 
När vi smält den goda förrätten var varmrätten klar att börja smaskas på! 
Hasselbackspotatis och kyckling med pesto och soltorkade tomater på. 
Sallad och fetaost till också. 
Julia jag skulle kunna flytta ihop med dig och alltid få sån här god mat! 
Helt underbart gott var det!! 
MUMMA!!! 
 
Precis när alla satt sig och vi skulle börja äta ställde vi oss upp och sjöng för födelsedagsbarnet och hon fick öppna presenten från oss alla. 
Ett par urbanears!!! 
Tror ni hon blev glad? JA DET BLEV HON :D 
 
Till efterrätt blev vi serverade en perfelt kladdkaka med vaniljgrädde och frukt! 
SER NI HUR GOTT ELLER???!!!! 
 
Tack så sjukt mycket för en underbar kväll och sjukt god mat Julia! 
Det är så uppskattat!! 
<3 
 
Vi blev hämtade av Ebbas mor vid halv tolv och då skjutsade dem hem mig till Jens igen. 
När jag kommer in i hans rum är ljus tända och en film berädd att sättas igång. 
Så himla mysigt!! 
Du är så bäst! :* 
Förstår inte hur man kan vara så här lyckligt lottad... 
Första gången jag någonsin känt såhär.. 
Helt overkligt! 
<3 
 
Tack ALLA för den sjukt roliga, bästa, mysigaste helgen på länge! 
Ni är underbara allihopa! <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0