Snö? Gubbe? Snögubbe?

Den rubriken var Jens och mammas ide... 

Jags skulle nog själv inte valt den rubriken men vad gör man när dom sitter på var sin sida om mig och gapar..? 
Blir inget långt inlägg idag för har inget intressant att skriva om för det har inte hänt nåt.. 
Tråkigt att snön näst intill är borta och våren är påväg redan... 
Hörde liksom fåglarna kvittra i morse och det är ju mysigt men vill inte ha vår riktigt än.
Dock vore det mysigt med en mysig
och lång vår eftersom vi inte fick nån förra året. 
 
Detta är en snögubbe som mamma och jag byggde för ca 1 1/2 vecka sen
 
Och detta är när jag tittade ut idag
 
Nåväl, nu är det hockey och ja ska väl försöka intressera mig lite eller i alla fall va social med folket här hemma! 
Hörs i morgon 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0