Packa, plocka och städa

Ledsen för dålig uppdatering! 

Sorry för den dåliga uppdateringen men är mycket just nu så bloggen kan inte komma i första hand. 
Som alla säkert vet så ska vi flytta om mindre än tre veckor och vi i familjen är lagom stresade med all packning, nedplockning och städning som ska göras. 
Livet rullar på bra för övrigt och som ja tidigare skrivit är jag sjukt jävla lycklig! 
Idag ska ja vara med Stoffe och sen hem och tokstäda och packa... 
I morgon ska jag först va en stund med Ebba och göra en så där spontansak som väl kommer upp på bloggen i morgon kväll ;) 
Efter det ska jag fika med bästa Jossan och ha lite bästavännertid!! Mys! 
Efter det ska jag hem till pojkvännen och då SKA vi äta den där B&J's som du lovat att vi ska äta!! Så hoppas du läser dettaa!!! 
HAHA Puss :* 
Nä nu ska jag plugga lite och va duktig! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0