Stockholm

Förlåt att jag inte uppdaterat bloggen i helgen men har prioriterat annat. 
Jag var nämligen i Stockholm med hela familjen. 
Det började med middag på Jensens Bøfhus och efter det en promenad till hotellet vi skulle sova på. Där checkade vi in och lämnade vårat bagage. 
Vi gick ner till baren och tog varsin drink och efter det gick vi till Göte Lejon och tittade på premiären av Priscilla. Var lite häftigt att få gå på en piemiär eftersom vi var bland kändisar under minglet innan musikalen började. 
Lite komiskt var det för igår morse när vi satt och åt frukost så tittade vi på Häxan surtant bara för mysighetens skull. När vi då minglade stod hon där bredvid oss. Pappa gick fram och sa att hon ser ju faktiskt betydligt mycket sötare ut i verkligheten. Hon svarade att det var tur så det inte var tvärt om! 
Haha!
För er som inte vet är Priscilla en Broadwaymusikal. Alla dräkter, kulisser och annat är från den riktiga musikalen som de fraktat hit till Sverige och sen har kända svenskar skrivit om den till svenska och den var sjukt bra!  
Riktigt nice!
Idag har vi gått på stan och bara mysit. 
Lite sjukt är det när man träffar på Lisa Hellmark (en av mina bästa vänner) mitt i Stockholm. 
Helgen har varit kalas och nu ligger jag i min säng i mitt nystädade rum och jag ska nu bara kolla på PLL och mysa för mig själv eftersom min kära pojkvän ville åka hem. 
Tack familjen för den otroligt mysiga helgen! 
Puss! 
 
 
Peter och jag fick eget hotellrum, LYX! 
Varit jättemysigt och jag känenr verkligen att livet är helt perfekt just nu. 
Världens bästa familj, vänner och pojkvän! 
MUMS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0