Lördag

Detta blir ett kort inlägg för jag ska sova nu. 
Idag har jag rensat i min garderob för jag ska köpa nya kläder, känner att det är dags för lite förnyelse. 
har völ alltid tyckt det är kul med märkeskläder men under de senaste året har det blvit ett mycket stort intresse för mig. 
Idag beställde min underbara mamma ett par primeboots till mig och det är jag såååå lycklig över! 
Jo jag har fotograferat kläder som jag rensade bort av anledningen till att jag ska försöka sälja dem för att få ihop lite pengar och det känns bättre än att slänga dem. 
För  hoppningsvis kommer alla bilder vara klara att lägga ut imorgon så håll utkik! 
Det är som sagt nästan inga märkeskläder men det är endel fina kläder som jag kommer sälja för en mycket bilig slant. Bland annat två par Dr Denim jeans. 
Så checka bloggen extra mycket om du är intresserad!! 
Lägger ut en del saker från ungefär 1 kr så passa på ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0