Vilka människor!!

Vill börja med att tacka alla för en sjukt roligt kväll igår, den var underbar! 
Asroligt folk och allt bara föll på plats! 
Som det ska!! 
Alla som kom hade med sig så fina presenter och jag är så tacksam för allt.. eller nästan allt i alla fall....! 
Av mina allra bästa tjejer och Anton fick jag det här underbara kitet! <3 
 
Av underbara bästavän Jossan fick jag en VICTORIA SECRET BODY SPLASH!! 
 
Fick också en fin skål med mumsigt godis i av ett gäng tjejer, jag skulle unna rabbla upp vilka men det skulle ta sån tid att komma på vad alla heter hahaa sorry för det men är dålig på namn :P 
 
Fick av några goa pöjkar en fin present med små vodkaflaskor av olika smaker. Tack för det!! :D 
 
Näst sist fick jag fina prinsesstidningar och leksaker av Pojkvän med vänner... Tack eller? Jo okej då :) 
 
Sist men verkligen inte minst...DETTA... Ja det är ju en lite udda present som man kanske inte hade väntat sig... Eller vad säger ni, Johan, Wahlen och Stefan? HAHHAAH!! Uschh ni är så äckliga! 
 
Med detta säger jag godnatt. Och jag väntar bara på era födelsedagar grabbar!!! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0