Säljer mitt löshår!

Mitt löshår jag har nu är använt vid två tillfällen. Ena gången i skolan och andra gången på mammas 50årsfest. 
I somras blektes mitt hår ganska rejält och nu har jag ju dipdye. 
Jag köpte det för 890 kr på Rapunzel of Sweden så det är äkta hår och jag har har haft löshår där ifrån tidigare och det är riktigt bra kvalitet. Eftersom det är äkta hår kan du styla det precis som ditt valiga hår och det går även att färga och bleka håret. 
Jag är supernöjd med vad jag köpt hos Rapunzel men känner inte att jag kommer använda det då jag har så ljust hår. Så jag säljer det med utgångspris 700kr eftersom det i princip är oanvänt. 
Pasaa på och köp de då tjänar du 200 kr + att du inte behöver betala någon frakt som du måste om du köper det på deras sajt. 
Om fler är intresserade så blir det budgivning! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Clip-on set Original Rakt #4 Dark Brown 50 cm (110g)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0