Mumsig morgon

Ett underbart godmorgon idag!!!
Vaknade av Peters väckarklocka typ 06.00 och eftersom jag visste att det inte var min klocka kände jag att det inte gjorde något att vakna upp en stund för att mysa lite med honom innan han skulle åka här ifrån till jobbet. 
Jag vill spendera varje veken sekund jag kan med honom nu eftersom vi inte kommer ses på ca tre månader! 
När han åkte somnade jag om tills min klocka ringde halv tio. 
Då slängde jag på mig lite kläder och gick upp till bästa syster som var i full gång med brunch till bara oss två. 
Det serverades massssssor av goda saker! 
Äppleskivor, banan, varma hallon, socker och smör inlindat i en alldeles lagom frasig pannkaka. 
Sedan var det knäckermacka med ost till. 
Dryck, god lyxig apelsinjuice och mangote. 
Hon är inte så värst dålig på att göra mat min underbara syster! 
Tack för allt!
Älskar dig :* 
 
Nu ligger jag bredvid mamma på pappas sida av sängen och ska göra klart engelskan så jag slipper tänka mer på den. 
Nör jag är klar med det ska jag åka in till stan för att träna på gymmet på Worldclass och efter det ska jag träffa vännerna för sista filmningen av musikvideon. 
FÖR IDAG ÄR DET STUDIEDAG :D 
Ha en bra dag alla för det ska jag.
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0