IA

Det är såhär att snart är det min födelsedag och det bästa med det är att det kommer massor med folk som man får umgås med! Jag älskar våra födelsedagar i familjen för de är alltid så mysiga! ^^
Ikväll har jag mest suttit med illustrator och det är SÅÅÅÅ kul. Uoogiften vi håller på med nu är att förenkla människor. Dvs göra en tecknad bild av ett verkligt fotografi. Såklart var jag tvungen att pröva göra Sayn <3<3<33<<33<3<3<3 
Jag blev relativt nöjd med resultaten med tanke på att han har skäggstubb och alla mina tidigare försök såg han ut som en apa... 
Jag gjorde först en bild på mig själv och gjorde den så lik orginalet som möjligt men så skulle man tydlingen inte göra. Min lärare sa att det var en fin bild jag gjort men att det inte riktigt var uppgiften utan det var att göra den tecknad, att man skulle se att det inte är ett fotografi. Men ja, här är resultatet :) 
 
Nu ska jag sova för jag har varit uppe aldeles för länge nu!!! 
Mer uppdatering ska det bli om jag kommer då länka på fb när jag kommer igång ordentligt igen. Nu är det skolan som tagit tid och då har jag inte lagt ner någon tid på bloggen. 
Har faktiskt gjort ett videoinlägg som jag ska publicera så fort jag har tid att redigera klart den. Den handlar om de kuddar jag sytt till min säng!! 
Nu säger jag GODNATT människor ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0