Tjenare

Nu är det så att jag sitter i skolan alldeles ensam och har precis gjort klart historiauppgiften som ska vara klar på tisdag. Om ni under varför jag sitter kvar själv i skolan på en fredag är för att jag väntar på min kära mor som kommer hit om kanske en kvart och då blir det utvecklingssamtal.. 
Haha
JIPPIE
Efter det drar vi till Vingåker då jag ska köra, vilket jag gjort mycket nu den senaste veckan. Vart vi än ska åka är det jag som får sitta vid ratten och gasa iväg. 
I Vingåker ska vi träffa min kusin Carina, hennes tre barn och min kära far. 
Vi ska åka och BADA! 
Så mysigt!!
Hon har tre söner på 5, 3 och 1 och dem är bara för goa asså! 
OCH VET NI VAD JAG KOM PÅ NU?! 
Här om dagen körde jag, JAG! driven på mc alldeles själv!! 
Eller ja, mamma satt ju bredvid men ändå! 
Ujujuj va cool jag var då°
När vi är i badhuset ska vi äta Thai som vi ska köpa med oss och ja det kommer bli en awesome fredag för efter det kommer min kära pojkvän och hämtar upp mig och så drar vi hem till honom! 
Bara för det var så länge sedan jag la upp en bild så kan ni väl få en nu! 
Den är galet ful men det kan inte bli bättre med photo booth... 
Vi hörs ikväll eller i morgon! 
Ha en bra fredag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0