Kul lördag...

Det här blev ju en lyckad lördag... 
Att vara helt ensam på en lödagkväll i det stora huset när man är mörkrädd och sjuk är ingen hit direkt. 
Igår kväll blev jag förkyld och idag fick jag feber också. 
Känner att detta blir ett deppigt inlägg men det är så jag känner mig just nu.. 
Skulle vart med pojkvännen hela helgen men han ville inte bli förkyld så han skjutsade hem mig så jag fick vila.
Dock var det väldigt tråkigt att vara själv hemma hela dagen.
Men men det är bara att göra det bästa av det...
Sitter för tillfället och tittar på Bernad och Bianca, det var så länge sedan jag såg en barnfilm och när jag såg att den gick på tv tog jag tillfället i akt.
Igår var jag hemma hos Peter och firade hans födelsedag med god smörgåstårta med hela hans släkt.  
I morgon ska jag plugga en hel del om jag är pigg och sen ska jag träffa tjejerna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0