Frustration

Godmorgon!
För mig är det i alla fall morgon. Vaknade i morse av klockan som vanligt och kände att förkylningen fortfarande sitter i ordentligt. 
Med andra ord, ingen skola för första gången på terminen.
Jag funderar på vad jag ska sysselsätta mig med idag för när jag försöker plugga vill inte hjärnan hänga med då det är tjock av förkylningen. Jag har kollat på alla avsnitt som kommit ut av femte säsongen av Glee. Jag har tittat på alla möljiga filmer och spelat de flesta spelen. Jag har sovit också... mycket! 
Så nu har jag idétorka och ni får ju gärna komma med lite idée :) 
 
En sak har jag kvar på listan jag kan göra idag och det är att kolla runt på nätet om jag hittar en nyårsklänning och kanske lite andra roliga kläder så jag blir lite muntrare! 
Det var en bra idé Moa! 
Tack så mycket :)
(NU har jag såå tråkigt att jag pratar med mig själv)
Mmmmmmmm...
 
Nej men för att vara lite seriös igen då, så har jag namnsdag idag. 
MOA 
 
Nej usch nu skämmer jag ut mig om jag skriver mer... 
Ha det bra i skolan och så alla för nu ska jag sova 
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0