Influensa

Inte bloggat på några dager. Inte kännt att jag orkat. I söndags när jag åt kycklig såg jag att den såg lite rosa ut men eftersom den var iordingngjord på affär så tänkte jag att det inte var någe fel på den. 
På natten vaknade jag och mådde jättadåligt, ska inte gå in på detalher för jag tycker inte om när andra pratar om alla sina sjukdomar så det ska inte jag göra. Igår fick ja va hemma och idag mår jag bättre. Känner lite stress nu eftersom vi ska åka upp till Arlanda imorgon och på torsdag bär det ju av mot New York och då vill jag vara friiiisk!! Nu ska jag titta på Glee och vila lite. Jag somnade kl 19 igår och sov till sju imorse så är inte så speciellt trött iaf.. Men men, uppdaterar mer ikväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0