Gårdagen/Idag

Igår åkte jag till Peter någon gång efter lunch.
Först tog vi en sväng med deras fyrhjuling (jag dog). 
Efter det åkte vi till Alex, Peters kompis, och där fikade vi.
Sen åt vi kvällsmat hemma hos Peter och efter det åkte vi en sväng med köttbullebilen som de kallar den.
Peter skulle alltså övningsköra så han kan få sitt kort nån gång!!
Efter det la vi oss efter en stunds tvtittande. 
När vi lagt oss började vi titta på en film men den stängde vi av efter typ en kvart eftersom den var så dålig. 
Det var så skönt att slippa vakna av klockan imorse! Jag började halv ett och Peter va ledig så det blev sovmorgon. Vi hade en jättemysig morgon! Älskar dig <3 
Han skjutsade mig till skolan och här sitter jag nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0