Hur orkar du..?

Hur orkar du? 
Hur kan du ha ork till att försöka förstöra ännu mer? Du har redan gjort mitt liv till ett helvete i över två år.
Äntligen har jag träffat någon som älskar mig och bryr sig. Du kan helt enkelt inte lämna mig ifred. 
Jag skulle mer än gärna vilja veta vad det är som gör att du hela tiden försöker ta kontakt och att du aldrig släpper taget. 
Jag har varit som din mamma. Tagit hand om dig, jag har alltid funnits där för dig och du har behandlat mig som skit.
Det kan du inte göra nåt annat än att hålla med om! Du har använt mig som en disktrasa.
Så är det.
Du har slängt med mig hit och dit. Du har bara brytt dig när du själv känt för lite omsorg och närhet. Jag är så sjukt trött på alla dina sms och telfonsamtal dag in och dag ut.
Du förstör.
Om du tror att det förstör mellan mig och min pojkvän så har du fel. Det är inte det du förstör för vi håller ihop. Det du förstör är mig.
Mina känslor för dig är borta för länge sen.  
Jag är lycklig. Lycklig att lämnat dig och stolt att jag klarade mig ur skiten och började ett nytt liv. 
Jag vill bara veta en sak.
Vad är det som får dig att lägga ner så sjukt mycket energi på att ta kontakt med mig? Och hur kan du tro att jag vill va vän med dig efter allt du gjort mot mig? Tänk efter allting en gång till och snällla! Snälla, sluta hör av dig och lämna mig ifred. Jag är inte din mamma och jag kommer aldrig vilja ha någon kontakt med dig igen så du kan sluta nu. 
Jag är inte som förut. Jag ger inte upp längre.
Jag viker mig inte.
För denna gång har jag något att kämpa för, och det släpper jag aldrig.
Min pojkvän. 
Du tror att du är så överlägsen med ditt rykte osv, men jag har aldrig varit rädd för dig och jag vet vem du är innerst inne. En feg liten kille som aldrig växt upp. 
Det är också det enda jag vet om dig, för allting annat har jag glömt, på grund av att du blivit en främling. En främling jag aldrig mer vill ha kontakt med. 
Jag ber dig att sluta!  
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

<3 that's my girl!

Svar: <3
Moa Svärdström

2013-06-17 @ 22:04:08
Postat av: megan'

du är grymt bra moa, glöm aldrig det! <3

Svar: Tack <3 du är bäst !
Moa Svärdström

2013-06-17 @ 22:20:35
Postat av: Syster

Love u siss!

Svar: Love u too <3
Moa Svärdström

2013-06-17 @ 23:03:29
Postat av: Alice


Svar: <3
Moa Svärdström

2013-06-18 @ 00:06:52
Postat av: Arwid

Di är super bra Moa stå på dig! <3

Svar: Tack Arwid ! <3
Moa Svärdström

2013-06-18 @ 02:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0